Drömmen om Kissie

Helt jävla sjukt jag drömde att jag hade blivit "bästa kompis" med vår lilla Kissie.

FAAAN! Nu vet jag varför!!!

Jag kollade på Gossip Girl igår. Blair blev fetthårt dissad av alla. Samma gällde i min dröm fast det var Kissie. Jag var den goda som var på Kissies sida (naaw) typ som Serena eller hur hon nu stavar sitt namn. Så himla gullig var jag! Ja hon påminner faktiskt lite om Blair. Alla hennes kompisar dissade henne för allt hon gjort och för alla personer hon har varit taskiga mot och hon var helt utstött men då kom jag in och blev hennes kompis.
 
Det var några tjejer som hade slagit ner henne.. hör och häpna: i en tvättstuga. Ja en tvättstuga av alla! Fråga mig inte varför. Hon kom till min klass och blev direkt utstött (poor thing). Helt plötsligt så vill min ex lärare (han med mc donalds märket i pannan) prata med mig och min vän om Kissie. Jag förvandlades direkt till en skvallerbytta och berättade allt. För jag kände ett sånt medlidande med henne, ingen ska behandlas så där, for real!


Det är lite
"I don't care who you are
Where you're from
What you did

As long as you love me" HAHA på tal om ingenting.

Sen vaknade jag.

Här är ett exempel på att media och blablabla sätter ett djupt spår i våra själar.

Läskigt var ordet! Jag ska aldrig mer kolla på Gossip Girl om jag ska börja drömma så här pantat.


Kommentarer
Postat av: fanny

Hahah vad sött du borde berätta det för Kisse hon skulle älska dig, that's for sure sister

2008-06-18 @ 20:20:45
URL: http://fannyns.blogg.se/
Postat av: Mari

HÖHÖH orka :D Alla älsar Mari YEPP that's for suree!

2008-06-19 @ 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0